Opportunity

bytte textstil, den störde mig.. Och glömmer jag bokstäver så är det because of the tangentbord, batterierna är svaga!

HEMMA IGEN! Och borde verkligen plugga biologi.. men men, (som bögen säger) det får vänta ett liitet tag till! (;
Efter skolan så masade sig jag och Ellen till Liljeholmen för att kika in på Djurgymnasiet.
Egentligen var det helt lönlöst eftersom vi ändå inte kommer börja där, men deras djur var söta!

Och nyttiga var det sista vi var..
På vägen dit ; tomteskum (we love it)
På vägen hem; delade på en kanellängd..

tjockisar?
We know, and we like it.

Dagens citat:
- Vart ligger trekantsvägen ?
*random snubbe* - Jag vet vart trekantsvägen ligger!
*gå vidare*

nu dog jag igen :'D
Det är torr humor och ni kommer aldrig att förstå, men Ellen fattar iallafall, haha!

Dagens låt bitches;
Pete Murray - Opportunity
   


Kommentarer
Postat av: Ellen

hahahaaa gubben! x')

2009-11-25 @ 19:35:26
Postat av: Craas

haha, du får förklara live sen hur han sa de :P <3

men haha, skönt att du har bytt textstil (a) <3

2009-11-25 @ 21:57:06
Postat av: Lovisa

hahaha meh hallå, han sa det aldrig :'D

men in our minds :'D <3

2009-11-26 @ 07:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0