nattinlägg

Hellu igen
inte kunnat uppdatera bloggen, internet dog en tragisk död, och inte vart jag lugn heller. Hela min värld rasade samman! .. eller det kändes så i det ögonblicket iallafall..
Sprang runt som en desperat hyena och testade alla olika datorer, drog i olika sladdar och försökte till slut smöra för datorn, ni vet, prata sådär lugnt som med små barn när dom ska göra som man vill, så att den skulle funka igen (sjukt? jag vet)
Men nu funkar allt igen iallafall! Sjukt lugnande :')

Ikväll var Lotta, Ellen, Martin och jag hemma hos amanda och såg på Idol och sjöng Singstar, haha intressant huh?
Senare kom också Fredrik, i sisådär en halvtimme.  Har ni somnat av intresseantecknan nu ? ;D

SKA SLUTA SKRIVA, blir ALLTID för långa inlägg..
inte bra!



Gonatt ni som är vakna, bloggar möjligtvist imorgoooon.
→ D90 ÄR TILLBAKA FÖRRESTEN, WOHOOIII ←


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0