lucky me

Gomorron!
Dagen har börjat som ett helvete.
Började med att jag vaknade tjugo minuter innan skolan började. Men valde att hoppa över första lektionen, så blev inte så värst stressigt. Sen ringer tandregleringen och säger att pga sjukdom så får jag en ny tid på måndag istället! DET ÄR FLERA DAGAR DIT! Kan knappt vänta nu ju..
Och sen så attackerar mitt täckstift mig, den flög på mig och gjorde hela mitt vita linne helt fläckigt! Sen slog jag i tån i badrumsvågen och hade ont i en halvtimme efter, fick mascara i ögat och tog mousse istället för hårspray i håret, kladdigt kladdigt.. WIIH

Nu försöker jag sitta helt stilla här på stolen.. hoppas att turen vänder, orkar inte med det här!

Jaja, musiken räddade iallafall lite av min morgon <3


Lifehouse - Everything
Någon annan än jag som känner att den här låten är lite bekant med Reason To Cry med Takida..?


Kommentarer
Postat av: Fredriiik (:

Älskar låten, sjukt jobbig text du skriver med btw (; <3

2009-11-24 @ 20:56:38
Postat av: Manda

hahaaa fin morgon du hade xD

och nu får du boka om teden igen, eller? ;D

2009-11-24 @ 21:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0