hey i love it

Sachajuan, Conditioner -  139 kr

Håret blir supermjukt, believe me!
Det som är mindre bra är att jag knappt vågar använda det, vill verkligen inte att det ska ta slut..
Vorre jag rik så hade jag badat i det, men that's not the case.

Men nu ska jag byta om igen, inga kläder duger tydligen för idag.
Hatar sånt här, hur man byter tröjor och byxor minst fem gånger per morgon tills man ändå slutligen tar på sig något slumpvist och springer iväg..
Ibland önskar man var tvungen att ha skoluniform,
 tänk så mycket längre jag skulle kunna sova på morgonen då..


Kommentarer
Postat av: Craas

haha <3 Varför väljer du inte bara outfit på kvällarna å lägger de i fotöljen eller nåt? (;

2009-11-26 @ 17:12:13
Postat av: Lovisa

för det duger inte dagen efter, tror du inte jag har testat ;) <3

2009-11-26 @ 17:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0