fullt ös medvetslös

okej.. *högtidlig röst*
Lovisa has done it again, efter mer än ett års blogguppehåll så startar hon nu upp igen, med en ny, fräsch blogg och nyklippta naglar tänker hon nu skriva om sitt liv, varje dag, tills den dagen hon dör.. (eller något sånt)

Jag har suttit hela kvällen nu och trixat och fixat och lyckats få ihop en lagom snygg bloggdesign, eller vad tycker ni?
För att vara Lovisa i egen hög person som har skapat den, så är jag fullkomligt nöjd.
(Denice-fis vägrade ju ta sig tiden att fixa <'3 )

22.34
shit
Jag hade tänkt att sova tidigt ikväll.
Det skiter sig alltid.
Men Fredrik är snäppet värre.. Klockan nio sa han godnatt, men är fortfarande vaken.
Fail på det va :*

SKA SLUTA SKRIVA
puss och gonatt


Kommentarer
Postat av: Fredriiik (:

HAha, jaa låt mig va fail :$

2009-11-24 @ 20:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0